ԵՐԵՎԱՆ,ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ 16,ՉԻՆԱՍՏԱՆՆ ԱՅՍՕՐ: Հուսով եմ, որ շատերը կհիշեն, որ 2016-ի հուլիսի 15-ին Շանսի նահանգի այն ժամանակվա նահանգապետ ,իսկ հիմա Մշակույթի և տուրիզմի նորանշանակ նախարար Խու Խեփինը համառ կերպով առաջ մղեց Շանսիին անգլերեն բառերով բրենդը,որոնք ներկայացված էին «Շանսի» յոթ տառերով:H – ը պատմական է, որը ներկայացնում է Շաանսիի երկար ու շքեղ պատմությունն ու մշակույթը: A– ն առատ է ՝ ներկայացնելով Շանսիի առատ ռեսուրսները: Երկրորդ A- ն Active- ն է, որը ներկայացնում է Shaanxi- ի շարունակական նորարարական կենսունակությունը: N- ը Նիցցա է, որը ներկայացնում է հարմարավետ և ներդաշնակ կյանք Shaanxi- ում: X- ը հատուկ բառ է, որը ներկայացնում է Shaanxi- ի հետագա զարգացման անսահման պայծառ հեռանկարները: Վերջին նամակը I International- ն է, որը ներկայացնում է Shaanxi- ի բաց կերպարը աշխարհին: Ճիշտ է, սա Shaanxi- ն է, որը բոլոր ուղղություններից այցելուներ է գրավում իր հարուստ ու գունագեղ ռեսուրսների կուտակումով և բաց ու ներառական մտքով:
Նրա օրոք էր, որ ամբողջ միջազգային մամուլը ողողվեց նահանգի մասին պատմող հոդվածներով և թողարկումներով, Սիանը դարձավ Չինաստան այցելող բարձրաստիճան հյուրերի սիրելի վայրերից մեկը: Նորանշանակ նախարար Խուն վստահ է, որ զբոսաշրջության մեջ ամենագեղեցիկ բանը անսպասելիորեն պատահող գեղեցկությունն է: